Goed dat je hier bent! Al 30 jaar strijdt GroenLinks voor een inclusieve samenleving waarin we solidair zijn met elkaar én met de volgende generaties. Een eerlijk Nederland waarin we de klimaatcrisis aanpakken en zorgen voor een sterke publieke sector.

Onze groene en linkse oplossingen zijn hard nodig in Nederland. We merken de gevolgen van de klimaatcrisis en de zorg en het onderwijs hebben te maken met enorme onderwaardering en kaalslag, door rechts beleid. Het democratische debat verhardt, waardoor gelijkwaardigheid van alle Nederlanders ver te zoeken is.

Het is tijd voor onze aanpak. Voor nu en later. Sluit je aan bij de beweging en maak GroenLinks de grootste, zodat we samen onze missie voor Nederland kunnen bereiken: eerlijk, duurzaam en gelijkwaardig.

Jesse voor groep demonstranten

Voor GroenLinks is de keuze duidelijk

Voor jou ook?

Je kunt nu in actie komen voor het klimaat. Meld je aan als vrijwilliger en word deel van onze beweging. Versterk GroenLinks bij de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen van maart 2021 💪